Pirkimo ir pardavimo taisyklės

PASLAUGŲ TEIKIMO, PIRKIMO IR PARDAVIMO TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios paslaugų teikimo, pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra visiems platformos vartotojams (toliau – Vartotojai) ir Platformai (UAB „Rent4you“)  privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos, paslaugų įsigijimo, sumokėjimo už jas, pristatymo ir grąžinimo sąlygos bei tvarka, taip pat kitos su paslaugų pirkimu ir pardavimu Paslaugų Platformoje Rentrepair.lt (toliau – Rentrepair.lt) susijusios nuostatos.
Šios Taisyklės yra parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu, Vartotojų teisių gynimo įstatymu, Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis, Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
1.2. Vartotojai su šiomis Taisyklėmis sutinka, kai pažymi varnele aktyvų langą „Sutinku su Taisyklėmis ir Privatumo politika“, kuris atsiranda Vartotojams išsirinkus paslaugą, ją įsidėjus į „pirkinių krepšelį“ ir nusprendus tęsti apsipirkimą.
1.3. Taisykles Platforma turi teisę keisti, papildyti, taisyti, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, pataisymus ar papildymus Platformoje Rentrepair.lt Vartotojai informuojami jų nurodytu elektroniniu paštu siunčiant naujienlaiškį (informacinį pranešimą).
1.4. Pirkti paslaugas Platformoje Rentrepair.lt turi teisę išimtinai tik:
1.4.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.4.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.5. Vartotojai, sutikdamas su Taisyklėmis, patvirtina, kad remdamasis šių Taisyklių 1.4 punktu, turi teisę Naudotis paslaugomis Platformoje Rentrepair.lt.

  1. Asmens duomenų apsauga
    2.1. Prieš pirkdamas Platformoje Rentrepair.lt Vartotojai privalo nurodyti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, paslaugų pristatymo adresą, telefono numerį), kurie būtini paslaugų pirkimui, pristatymui ir mokėjimui vykdyti.

2.2. Vartotojai, sutikdami su šiomis Taisyklėmis, sutinka, kad Platforma tvarkytų jų asmens duomenis, pateiktus registracijos formoje, Sandorių įvykdymo tikslais.
2.3. Vartotojai, sutikdami su šiomis Taisyklėmis, sutinka, kad jų nurodytu el. pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, būtini paslaugų užsakymui, mokėjimui ir pristatymui įvykdyti.
2.4. Anketoje, kurią Vartotojai užpildo, norėdami įsigyti paslaugą, Vartotojai gali pasirinkti, jeigu nori, kad jam būtų siunčiami Platformos pranešimai ar pasiūlymai. Vartotojams nepageidaujant, Platforma nenaudos Vartotojų asmens duomenų rinkodaros tikslais ir nesiųs Vartotojams reklaminių ar informacinių pranešimų, išskyrus tuos, kurie būtini vykdant Vartotojų pateiktą užsakymą.
2.5. Platforma įsipareigoja neatskleisti Vartotojų asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Platformos partnerius, teikiančius paslaugų pristatymo ar kitas su Vartotojų užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Vartotojų asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.

  1. Sandorių sudarymas
    3.1. Sandoris tarp Vartotojų ir Platformos laikomas sudarytas nuo to momento, kai Vartotojai, išsirinkę perkamą (-as) paslaugą(-as) ir suformavę paslaugų krepšelį (toliau – Paslaugų krepšelis), susipažinę su Taisyklėmis ir nurodę visus būtinus duomenis, paspaudžia mygtuką „TĘSTI“.
    3.2. Sudarius sandorį, Vartotojų užsakymo atlikimo metu nurodytas paslaugų asortimentas, jų kiekis, kaina, pristatymo laikas bei kitos sąlygos yra privalomos tiek Vartotojams ir Platformai ir gali būti keičiamos tik šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
    3.3. Sandoriai registruojami ir saugomi Rentrepair.lt duomenų bazėje.
  2. Vartotojų teisės
    4.1. Vartotojai turi teisę Naudotis paslaugomis Platformoje Rentrepair.lt vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
    4.2. Vartotojai turi teisę atsisakyti paslaugų sandorio, sudarytos su Platforma Rentrepair.lt, pranešdamas apie tai Platformai raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti avansą ir užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo paslaugas pristatymo dienos. Kitokiu atveju Vartotojas nebeatgaus avanso.
    4.3. 4.2 punkte aptarta Vartotojų teisė atsisakyti paslaugų Sandorio įgyvendinama vadovaujantis Civilinio kodekso 6.2287 straipsnio 1 dalies 7 punktu.
    4.4. 4.2 punkte aptarta Vartotojų teise Vartotojai gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu paslauga nebuvo netinkama arba iš esmės nepasikeitė jos teikimas.
    Nepaisant to, kad Vartotojams tam tikrais atvejais negalima atšaukti, anuliuoti ar koreguoti užsakytų Paslaugų krepšelį, Vartotojams lieka teisė atsisakyti sutarties ir Paslaugas grąžinti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
  3. Platformos teisės
    5.1. Jei Vartotojai bando bet kokiu būdu pakenkti Platformos darbui, duomenų saugumui ar pažeidžia kitus 6 punkte paminėtus Vartotojų įsipareigojimus, tuomet Platforma turi teisę panaikinti Vartotojų registraciją ar kitaip apriboti galimybę naudotis Platforma Rentrepair.lt.
    5.3  Akcijų laikotarpiai ir nuolaidos Platformoje ir Paslaugas teikiančių Vartotojų svetainėse gali skirtis.
  4. Vartotojų įsipareigojimai
    6.1. Vartotojai privalo sumokėti už įsigytas paslaugas ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
    6.2. Jei Vartotojai, paslaugų teikimo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti paslaugas, Vartotojai privalo padengti paslaugų grąžinimo Platformai išlaidas.
    6.3. Vartotojai įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie Platformos Rentrepair.lt duomenų. Jeigu Vartotojai praranda prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti Rentrepair.lt.  neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Vartotojų prisijungimo duomenimis iki informavimo momento ir galimybės Platformos administratoriui pakeisti Vartotojų prisijungimo duomenis. Tokiu atveju Rentrepair.lt turi teisę laikyti, kad veiksmus Platformoje atliko Vartotojai.
    6.4. Platformos Rentrepair.lt Vartotojai privalo laikytis šių Taisyklių bei sąlygų, aiškiai nurodytų Platformos informacijos skiltyse, ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
  5. Platformos įsipareigojimai
    7.1. Platforma įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis Platformos paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės ir kitos Platformoje Rentrepair.lt skelbiamos sąlygos.
    7.2. Platforma įsipareigoja Vartotojų įsigytas paslaugas suteikti, remdamasi sąlygomis, kurias nustato šios Taisyklės.
    7.3. Platforma įsipareigoja gerbti Vartotojų privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją.
    7.4. Iškilus nenumatytiems atvejams, kai dėl nenumatytų aplinkybių Platforma negali suteikti Platformoje Rentrepair.lt įsigytos paslaugos, Platforma turi teisę nutraukti sandorį, prieš tai informuodama Vartotoją. Platforma gali pasiūlyti analogišką paslaugą, Vartotojams atsisakius, Platforma įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų.
    7.5. Vartotojams pasinaudojus Taisyklių 4.2 punkte numatyta teise ir esant Taisyklių 4.4 punkte numatytai sąlygai, Platforma įsipareigoja grąžinti Vartotojams sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų, nuo grąžinamos paslaugas gavimo dienos. Pinigai, sumokėti už pirminį paslaugų suteikimą Vartotojams, nėra grąžinami.
  6. Vartotojai ir paslaugų mokesčiai
    8.1. Platformoje leidžiami kelių tipų Vartotojai – Paslaugas teikiantys (Nuomotojai, Remontuotojai ir t.t.) bei Paslaugas perkantys (Nuomininkai, Remontuojantys ir t.t.);
    8.2. Platformos teikiamos paslaugos yra siūlomų paslaugų patalpinimo, sandorių dėl paslaugų sudarymo, teikimo, užsisakymo bei apmokėjimo galimybės.
    8.3. Rentrepair.lt paslaugos mokestis yra lygus 7% (septyni procentai), apskaičiuojamas nuo kiekvieno sandorio, įvykusio Rentrepair.lt Platformoje, sumos. Paslaugos mokesčiai yra apskaičiuojami eurais.
    8.4. Paslaugas teikiantiems Vartotojams per 30 dienų nuo apmokėjimo už Vartotojų sandorį apmokėjimo sumokama suma, likusi atėmus Platformos Paslaugos mokesčius, banko komisinius ir kitas sandorio išlaidas.
  7. Atsiskaitymo už paslaugas tvarka ir terminai
    9.1. Vartotojai atsiskaito už įsigytas paslaugas per atsiskaitymo partnerio sistemą paysera.lt;
    9.2. Vartotojai, atsiskaitydamas 9.1. punkte aptartu būdu, įsipareigoja už paslaugas atsiskaityti nedelsdami. Tik jiems sumokėjus bus formuojama paslaugos sutartis.
    9.3. Jeigu Vartotojai nesumoka už įsigyjamas paslaugas ilgiau nei 3 (tris) darbo dienas, laikoma, kad Vartotojai atsisakė Sandorio (Civilinio kodekso 6.2285 straipsnio 2 dalis).
  8. Apsikeitimas informacija
    10.1. Platforma komunikuoja su Vartotojais naudodamasis jo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu ar telefono numeriu, o Vartotojai gali naudotis visais susisiekimo kanalais, nurodytais Platformos Rentrepair.lt svetainės skyriuje „KONTAKTAI“.
  9. Atsakomybė
    11.1. Vartotojai yra visiškai atsakingi už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Vartotojai registracijos formoje pateikia netikslius duomenis, Platforma neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Vartotojų patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
    11.2. Vartotojai visiškai atsakingi už savo veiksmus, atliktus prisiregistravus prie Platformos Rentrepair.lt.
    11.3. Vartotojai atsako už savo registracijos duomenų saugumą. Jei registracijos duomenis naudoja tretieji asmenys, jie bus laikomi Vartotojais.
    11.4. Platforma atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės visais atvejais, kai nuostolių atsiranda dėl to, jog Vartotojai, neatsižvelgdamas į Platformos rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jiems buvo suteikta.
    11.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai patirtus nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir pagrindais.
  10. Rinkodaros priemonės, taikomos Platformos
    12.1. Platforma gali vykdyti įvairaus pobūdžio akcijas, bet kada keisti jų sąlygas, jas nutraukti.
  11. Baigiamosios nuostatos
    13.1. Rentrepair.lt pasilieka teisę sustabdyti, savo nuožiūra pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos.
    13.2. Jeigu Vartotojai nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, Vartotojai turi teisę jų atsisakyti, su sąlyga, kad Vartotojai praranda teisę naudotis Platformos paslaugomis.
    13.3. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
    13.4. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
    13.5. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
    13.6. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdymas yra neįmanomas dėl nenugalimos jėgos aplinkybių.
Shopping Cart
Scroll to Top